• amerika

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Sjörå skrev 2013-05-03 13:45:17 följande:
    Nu har jag äntligen bestämt mig (tror jag) Det blir denna Fusion från Georg Jensen i rött guld, vitt guld med diamanter och gult guld. Inte en klassisk vigselring men jag har suktat efter den i 10 år. 

Den där var ju helt fantastisk! Inte en klassisk vigselring, men oj så snygg!!!
  • amerika
    Popruta skrev 2013-07-11 15:31:13 följande:
    Nu har äntligen våra ringar kommit! Jag är supernöjd, verkligen! Precis min stil Enkelt och silverfärgat :) Ringarna är i titan och stenarna är såna cubrik zirkon (osäker på stavningen). 
    Var har ni köpt ringarna? Jag är sugen på nåt liknande.
  • amerika
    Popruta skrev 2013-07-11 20:35:22 följande:
    Vi gick till en guldsmed i stan :) Båda ringarna, inklusive gravyr, gick på 2900 kr så det var inte så blodigt heller. 
    Så kolla med din guldsmed är mitt tips! då kan du ju få ringen anpassad efter dig med :) 
    Tack!!
  • amerika

loppis skrev 2013-08-17 11:19:01 följande:

Nähä bilden funkar tydligeninte
    Oktoberbröllop skrev 2013-08-14 20:53:54 följande:
    Som många andra har jag problem att ladda upp från Iphone. Bilder finns i mitt galleri om ni orka titta där. Vore kul att höra vad ni tycker. Någon som har lösning på uppladdningsproblemet?
    Det brukar inte fungera att ladda upp bilder från surfplatta eller mobil. Och det verkar heller inte fungera från datorn
    med vissa webläsare. Prova att installera Chrome el Firefox istället, så har många fått det att fungera.
  • amerika
    WesternCape skrev 2013-09-07 20:08:33 följande:
    Detta är min superbulliga förlovningsring. Helt kär!
    Den gillade jag!! Är det vitguld? Och hur är stenen infattad? Var är den köpt?? (måååånga frågor!)
    24 maj 2014
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013