Inlägg från: Blivande Brud 2014 |Visa alla inlägg
  • Blivande Brud 2014

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

@Kala: åhh vad roligt! Jag har den ringen som du skall ha som vigselring fast som förlovningsring :)

Får man fråga vart du köpte din förlovningsring? Vill ha något liknande till min ring. Var den också från hallbergs?

• Blivande Brud 2014

@Kala: Tack för att du delade med dig av infon! Skall ta och kolla upp det! För övrigt: Din förlovningsring sitter jätte fint på dig! Tror att den kommer passa perfekt ihop med din vigselring! Grattis! :)

• Blivande Brud 2014
    Flowjo skrev 2013-07-26 11:14:50 följande:
    Här är tre bilder på den vackra ring som min fästman valt ut till mig. Den känns verkligen som jag i sitt röda guld och med allt bling bling. Bilderna gör ju inte ringen rättvisa, för den gnistrar så det nästan bränns i ögonen i verkligheten . Det är en ring i 18K guld, med sju diamanter på 0,49 carat tillsammans. Som ni ser på den ena bilden så är ringen inte riktigt rund, utan rak mellan fingrarna. Jag tycker det är supersnyggt! Passar bra till hans modell också som är mer av den rakare modellen.

gud så fina! Och dom passar verkligen bra ihop era ringar! grattis!
  • Blivande Brud 2014
    Annahalv skrev 2013-08-05 21:31:16 följande:
    Här är min underbara förlovningsring! Jag är supernöjd, den blev precis så som jag ville ha den! <3 :D
    men ååå så fin!! vart har ni hittat denna?. Verkligen jätte vacker!Glad
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013