• Flowjo

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Här är tre bilder på den vackra ring som min fästman valt ut till mig. Den känns verkligen som jag i sitt röda guld och med allt bling bling. Bilderna gör ju inte ringen rättvisa, för den gnistrar så det nästan bränns i ögonen i verkligheten . Det är en ring i 18K guld, med sju diamanter på 0,49 carat tillsammans. Som ni ser på den ena bilden så är ringen inte riktigt rund, utan rak mellan fingrarna. Jag tycker det är supersnyggt! Passar bra till hans modell också som är mer av den rakare modellen. 

• Flowjo

Tack så mycket! December2010: Jag vet inte riktigt än, frieriet kom som en riktig överraskning för två veckor sedan, så jag har inte kommit så långt i planeringen . Men kanske en slät i rödguld i samma höjd. Kanske en lite större sten i den. Det är ju fint med bara guld också, men diamanter är ju ändå alltid diamanter . Har du bild på dina ringar?

• Flowjo
    December2010 skrev 2013-07-26 15:51:16 följande:
    Och grattis till frieriet såklart!! :)
    Tackar! Jag kunde inte se bilden i ditt album, obehörig åtkomst stod det :-/. Men jag kollade in den på hemsidan, supersnygg! Har du bild på vigselringen också? För det var förlovningsringen som jag förstod det?
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013