Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
Här är min fina förlovningsring (enstensringen) tillsammans med det som förmodligen blir vigselringen så småningom. Älskar dem!
Här är min fina förlovningsring (enstensringen) tillsammans med det som förmodligen blir vigselringen så småningom. Älskar dem!
Har lagt ut en bild tidigare men då var det en provring, nu har jag fått MIN ring och den är verkligen perfekt!!
Tack! Den är 0,50 ct :) Den kanske ser större ut eftersom själva ringen är så smal (1,1 mm högst upp). Men jag tycker det är lagom, hade inte velat ha större tror jag. FruNyfiken skrev 2013-08-08 18:26:47 följande: julleroni skrev 2013-08-08 17:44:10 följande: Har lagt ut en bild tidigare men då var det en provring, nu har jag fått MIN ring och den är verkligen perfekt!! Vacker ring =)Hur stor är stenen?
Vad konstigt det blev ovan...Men det var iallafall till Fru Nyfiken:Tack! Den är 0,50 ct :) Den kanske ser större ut eftersom själva ringen är så smal (1,1 mm högst upp). Men jag tycker det är lagom, hade inte velat ha större tror jag.