• kinchy

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Ber om ursäkt för den suddiga bilden men här är min ring. Har sett ett par liknande här på tråden  men den är ju en klassisk stil, håller i alla tider!

• kinchy

Tack Stormhelen och Js Fästmö! Ber om ursäkt för att jag spammade tråden lite innan Jag är verkligen jättenöjd, jag valde ringen själv men sen dröjde det drygt ett år innan min pojkvän friade så när jag äntligen fick sätta ringen på fingret var jag så glad att jag nästan glömde att säga ja, haha!  

• kinchy

Js Fästmö skrev 2013-05-22 22:16:55 följande:Vad fin, och snygga naglar. :)Btw, det är shellack! Håller jättebra, själv hade jag aldrig fått dom så fina

• kinchy
    Js Fästmö skrev 2013-05-23 08:30:47 följande:
    Måste verkligen testa shellack - sitter väl i tre veckor eller något sådant? :)
    Japp, eller ja det beror pa vad du gor om dagarna. Om du mest knappar pa en dator osv sa haller det definitivt 2-3 veckor utan problem! Glad Jag vet inte hur mycket det kostar att gora i sverige, har i England finns det tusen "nail bars" och dar kostar det ca £25
  • kinchy

Lite off subject i denna tråd, men ja, shellack och andra "permanentlack" är verkligen asbra, stärker naglarna så man slipper förlängningar eller evigt pill med flagande naglar

• kinchy
    Dani skrev 2013-05-30 21:16:06 följande:
    Efter månader av ringprovningar och när tålamodet nästan tagit slut, sprang jag på denna. Det var kärlek vid första ögonkastet, precis som med min blivande festman! Nu kan jag inte vänta tills det är officiellt, officiellt liksom, så jag får ha den på mig varje dag1

Fantastiskt snygg!
  • kinchy
    julleroni skrev 2013-08-08 17:44:10 följande:
    Har lagt ut en bild tidigare men då var det en provring, nu har jag fått MIN ring och den är verkligen perfekt!!Hjärta

Fantastiskt snygg, ser ungefar likadan ut som min! Glad Den blir ocksa smalare pa sidorna om stenen, sant gillar jag jattemycket. 
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013