Inlägg från: pinkflesh |Visa alla inlägg
  • pinkflesh

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Äntligen kan jag visa mina ringar! Enstensringen är min förlovningsring och den V-formade ringen är vigselringen som jag inte får bära förrän 16 augusti nästa år...

Om någon är intresserad så är dem i 18 karats vitt guld och har ett snirkligt mönster hela vägen runt, förlovningsringen är 3 mm och vigselringen är 2 mm. Förlovningsringen har en 0,77 ct brilliantslipad diamant som glittrar galet mycket! Jag kunde inte vara mer nöjd, jag har fått ringarna jag alltid har drömt om!
  • pinkflesh

Tack så mycket! Jag ville ha nåt som ser mer vintage ut eftersom det är mer jag. Råkade hitta Rust jewllery från England och blev helt kär i deras ringar!

• pinkflesh

Niwen: Jag har en enstensring, en brilliant på 0,77 och den infattningen är också 7 mm! Min guldsmed sa att den var tvungen till det. Mig stör det inte och jag tycker hon gjorde infattningen så fin, ser ut som en princesskrona :) Men gå och kika och prova ringar med så utstående infattningar så du får känna lite hur det är IRL! Kan inte citera för jag skriver från mobilen.

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013