• marolo

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

jag har två helt olika ringar, min första är i guld med 17 diamanter från guldfynd, min vigselring är dock i vitguld med en stor topas och diamanter på sidan. Som sakt de passar inte ihop men blev så fruktansvärt kär i min vigselring så jag var tvungen att ha den, antingen kommer jag bara köra med den eller så småningom köpa till en enklare slät vitguldsring senare,

dethär är vigselringen som jag nu tittar på typ 20 gånger om dagen längtar tills jag får ha den på fingret! får ingen bra bild på den så tar guldsmedens (hallberg) däremot är den mycket snyggare i verkligheten då den inte är så blå samt att stenen står upp väldigt mycket vilket ger en modern känsla, 
  • marolo

la upp en bild för ett tag sen men det var från hemsidan så här kommer ordentliga bilder på mina ringar, de passar inte alls ihop men jag blev så kär i vigselringen (den i vitguld) det är en topas inefattad i vitguld med diamanter på sidan. Jag kommer antagligen bara bära den och göra ett annat smycke av förlovningsringen, eller köpa till en tunn vitguldsring senare, 

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013