Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
Mina ringar i vitguld med diamanter. Kommer en bild till senare när jag fått hem dem. :)
Mina ringar i vitguld med diamanter. Kommer en bild till senare när jag fått hem dem. :)
Hmm kan inte ladda upp bild här, bara på min egen sida. Återkommer när jag klurat ut en lösning...;)
Nu har mina ringar äntligen kommit, är sååå nöjd!! :)
Okej, så tydligen funkade det inte att ladda upp från varken mobil eller bärbar dator... Testar från den stationära istället. ;)
Här kommer förhoppningsvis bilder på ringarna som jag fortfarande är supernöjd med! ;P
Äriqa: Jag är jättenöjd med både företaget och kvalitén. Har använt min ring nu ett tag o den är inte ens det minsta repig, plus att stenen glittrar mer än vad jag trodde att den skulle göra. Valde efter att ha googlat runt I1 men kan inte se några "inclusions" utan bara bling, så jag är belåten hehe... Jools: 0.45 blir rejält med bling och säkert jättefint, ska bli kul att se när den är klar. Tror det är klokt att göra som du och prova ut en storlek på stenen som passar ens finger. En viss carat ser klumpigt ut på vissa med perfekt på andra o vice versa. :)
Och tack så hemskt mycket, Äriqa - både för hjälp och komplimang!:)
Spinner: Jag tycker definitivt att du ska köra på din speciella kombo. Dels tycker jag att det är fint att blanda olika guldfärger och dels är det ju jättefint med en ring som betyder så mycket på flera olika sätt. :)