Inlägg från: RedBride |Visa alla inlägg
  • RedBride

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Fiffiliten skrev 2013-11-08 10:14:24 följande:Min förlovningsring, som jag fortfarande inte kan sluta titta på :)Mittstenen är en 0.5 carat prinsesslipad diamant, med totalt 12 mindre briljantslipade diamanter på sidorna. Vilken fantastisk ring!Får man fråga vart den är ifrån/vad det är för modell? :)   

• RedBride

Jag har beställt en ring från 77 diamonds, serien Vintage och modell Dauphin i vitt guld. Valde 0.5 carat mittsten och sedan är det 50 små diamanter runtom. Längtar tills jag får hem den! Känns läskigt att man beställt något så viktigt utan att ha sett det i verkligheten, men tycker man får en bra uppfattning av bilderna på deras sida och de verkar ha bra service och besvarar frågor snabbt :)
  • RedBride
    zero skrev 2013-12-04 20:46:13 följande:
    Du får hemskt gärna visa bilder med ringen på handen när du får hem den :) Är nyfiken på hur den ser ut med en 0.5:a 
    Absolut, det ska jag göra :) Håller tummarna att den hinner komma innan jul, men tror nog jag kommer få vänta tills storhelgerna är över tyvärr...
  • RedBride

Nu har jag äntligen fått hem min ring, Fedex var precis och levererade den :)

Mittstenen är rund med specifikationerna - Colour I, Clarity VS2 & 0,40 ct.

På skenorna och runt om sitter 50 små runda diamanter med totalt 0,32 ct.

Ringen kommer från 77 Diamonds och jag är så otroligt nöjd, jag älskar den!

• RedBride
    zero skrev 2013-12-04 20:46:13 följande:
    Du får hemskt gärna visa bilder med ringen på handen när du får hem den :) Är nyfiken på hur den ser ut med en 0.5:a 
    Nu har jag lagt in bilder här :)
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013