• Chicita

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

Skattkistan skrev 2013-09-08 19:26:26 följande:
    Äsch det funkar ju inte :(
    Prova med en annan webläsare.
    För mig funkar Chrome, för andra funkar Firefox, Opera eller någon annan bättre.
    Explorer verkar vara den som funkar sämst.

Funkar det inte med en anann webläsare så är det antagligen fel filformat eller för stor bild 
  • Chicita
    pinkflesh skrev 2013-10-06 16:10:46 följande:
    Äntligen kan jag visa mina ringar! Enstensringen är min förlovningsring och den V-formade ringen är vigselringen som jag inte får bära förrän 16 augusti nästa år...
    Om någon är intresserad så är dem i 18 karats vitt guld och har ett snirkligt mönster hela vägen runt, förlovningsringen är 3 mm och vigselringen är 2 mm. Förlovningsringen har en 0,77 ct brilliantslipad diamant som glittrar galet mycket! Jag kunde inte vara mer nöjd, jag har fått ringarna jag alltid har drömt om!
    Kul med något annorlunda Glad
    Jättefina ringar
  • Chicita
    HoneyFriedChicken skrev 2013-10-09 10:09:59 följande:
    gör ett försök till....HoneyFriedChicken skrev 2013-10-09 09:43:04 följande:
    Byt webläsare. 
    Eller om du surfar från en padda så prova att logga in från en vanlig bärbar eller stationär istället.

Explorer verkar vara det som funkar sämst här. Om du använder det så byt till Chrome, Mozilla, FireFox, Opera eller någon annan browser istället  
  • Chicita
    HoneyFriedChicken skrev 2013-10-09 23:15:20 följande:
    Skrattande tack chicita!
    Så lite så Glad
    Fina ringar
  • Chicita
    Jempa skrev 2013-10-17 10:42:13 följande:
    Ingen som har sin vigselring i roseguld? :)  Var och tittade på ringar och fastnade för en i just roseguld men är rädd att jag kanske ledsnar på färgen..! Min förlovningsring är nämligen i vitguld. Frågan är om det är fint o blanda eller om man ska hålla sig till en färg..?!
    Gillar du det - så blanda.
    Det är din åsikt som räknas.

Jag ser ringarna som markörer och minneshjälpmedel för "livshändelser".
    Och då tycker jag att det är snyggt om dom inte matchar (säger jag som har matchande ringar Tungan ute ). 
    Det viktigaste är att dom berättar din historia. Dom är delar ur ditt liv. Din smak kan ändras genom åren. Men om du väljer något som du älskar just nu så kommer det alltid vara en påminnelse om hur det var just den tiden i ditt liv Glad 
  • Chicita
    Äriqa skrev 2013-11-05 13:55:13 följande:
    Frågade min guldsmed om man kunde gravera in namnet på utsidan, men fick ett nej! :(
    Det går ju inte på alla ringar.
    Det måste vara en viss bredd, och en viss tjocklek, Dom får inte vara för runda heller... Och alla guldsmeder kan inte göra sånt.
    Vår guldsmed skickade iväg våra ringar för gravyr till en annan som dom brukar anlita för utvändig gravyr.
    Men det kan ju helt enkelt bero på modellen på dina ringar som sagt... 
  • Chicita
    brudevent skrev 2013-11-05 15:02:07 följande:
    Intressant att du har lyckats missa reglerna för forumet.
    Det är inte ok att använda forumet för reklam.
    Jag har anmält ditt inlägg och admin kommer radera så fort dom ser det.

Tack vare din reklam så skulle jag välja att inte gå på det eventet, eftersom jag ogillar spam, smygreklam och snyltare av alla former. 
  • Chicita

Har ni sett att dom har lagt upp en ny ringtråd för 2014 förresten? Glad

inget fel i att ni fortsätter här, det slog mig bara att jag såg att det fanns en sån tråd för ett tag sen 

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013