• CoG

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013

jättefint!

Grundell skrev 2013-02-19 11:41:13 följande:

Så ser min förlovningsring och vigselring ut tillsammans
  • CoG

Så din blivande väljer en ring till dig?

Vet han ungefär vilken typ av ring du gillar?

kärlekensbrudpar skrev 2013-02-23 15:04:55 följande:
    Vad fina ringar!Solig Jag vet inte hur min ser ut förens jag står framför altaretFlörtliite spännande!
  • CoG

jag kan inte ringar, men den där modellen är ju väldigt poppis just nu så nog kan jag tänka mig att det kommer att komma ngn annan modell som är mer poppis om 1-2 år.
    Men omodärn behöver den ju inte bli på så vis att den känns helt förlegad, det är ju en fin ring!

Hoffsennanen Tottoplex skrev 2013-03-07 18:23:18 följande:
    Ni som kan ringar, kommer denna fattningen bli omodärn?
  • CoG

vad roligt med något mer eget.
    Väldigt fina ringar!
    Och grattis till förlovningen!

Shaiyeh skrev 2013-03-12 19:09:36 följande:
    Hmpf, bilderna ville inte så antar att bbcc.kod inte funkar på det här forumet. vi gör såhär istället.

• CoG

Vad fina!

Våra ringar blev klara i höstas och vi gifter oss i juli.
    Det går ju alltid att plocka fram och prova dom lite då och då i väntan på den stora dagen :)

Bmw skrev 2013-03-14 22:31:35 följande:
    Idag fick vi hämta ut våra ringar. De blev beställda lite tidigare än tänkt då smyckesaffären hade ett mässerbjudande bara just den dagen, 20% på alla ringar. Så det kändes rätt värt att göra det, då vi ändå skulle köpa ringarna där! Så nu får vi vänta i ett halvår innan dom får användas :)

• CoG

Så fint!

GBG2013 skrev 2013-03-24 10:10:27 följande:

Här är mina ringar :D Solitären är vigselringen och om 5 månader får jag ha den på mig. Yay!
  • CoG

Det blev väldigt fint!

zofiza skrev 2013-03-26 10:33:25 följande:
    Har nu fått hem min vigselring, Supernöjd. Längtar till juli!

• CoG

Dom där ringarna vill jag se tillsammans sen!

Jag kör också CZ, jag gillar glittret men vill inte betala massa för det :)

tbtherese skrev 2013-04-15 11:58:19 följande:
    Detta är då mina ringar. Den i silver utan sten är vår vigselring, och den svärtade i silver med stenen är min nya förlovningsring. Beställde en ny då vår förra inte passade med vigselringen. Så hoppas på detta istället.
    Det är ingen diamant (vill inte ha diamant pga hur människor lider och dör pga dom), utan en CZ-sten.
    Är ingen klassisk brud, så inga klassiska ringar för ,ig :)

• CoG

Jag gillar när det är kontraster!
    Jag har en hamrad och en slät ring och hade inte haft ngt emot att da dom i olika färger..en oxiderad tex, men nu blev det inte så.
    Dom är i silver och kanske slits dom så att jag måste byta till nya om några år, då kan jag ju ändra dom lite :)

Vigselringen var riktigt fin och det där mönstret/ skåran gör att det kommer att glittra lite även utan stenar :)

tbtherese skrev 2013-04-15 15:27:33 följande:
    Men precis, det är ju svindyrt! Dessutom en vääääldigt smutsig marknad som jag inte vill vara del i riktigt. Förstår helt klart alla som vill ha äkta diamanter, men de är inte för mig :)

Jag hoppas verkligen att de passar ihop, tror det. Tror kontrasterna kan bli coola :)

Erika, min blivande fru, kommer bara köra på vigselringen då hon känner att två ringar blir för mycket på hennes små fingrar :)
  • CoG

Vi tycker inte att det är så väldigt noga med att det ska vara samma ringar hela livet.
    Men ringar vill vi ha på oss.
    Därför gör det inte så mkt om vi beställer nya likadana eller nya som ser annorlunda ut den dagen dom inte håller längre.
    Man förändras ju själv i smak och tycke och har man då ringar som inte kostat en liten förmögenhet, då gör det ju mindre om man byter ut dom eller gör om dom en dag.

tbtherese skrev 2013-04-15 15:40:58 följande:
    Ja kontraster gör det hela mycket mer spännande!
    Ja varför inte byta lite? En slänger ju inte ringarna utan behåller dom, men kan ju alltid vara kul att byta ut och testa något nytt :)
    Jag älskar silver och det var ett självklart val för oss.
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013