Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
jättefint!
Så ser min förlovningsring och vigselring ut tillsammans
jättefint!
Så din blivande väljer en ring till dig?
Vet han ungefär vilken typ av ring du gillar?
jag kan inte ringar, men den där modellen är ju väldigt poppis just nu så nog kan jag tänka mig att det kommer att komma ngn annan modell som är mer poppis om 1-2 år.
Men omodärn behöver den ju inte bli på så vis att den känns helt förlegad, det är ju en fin ring!
vad roligt med något mer eget.
Väldigt fina ringar!
Och grattis till förlovningen!
Vad fina!
Våra ringar blev klara i höstas och vi gifter oss i juli.
Det går ju alltid att plocka fram och prova dom lite då och då i väntan på den stora dagen :)
Så fint!
Det blev väldigt fint!
Dom där ringarna vill jag se tillsammans sen!
Jag kör också CZ, jag gillar glittret men vill inte betala massa för det :)
Jag gillar när det är kontraster!
Jag har en hamrad och en slät ring och hade inte haft ngt emot att da dom i olika färger..en oxiderad tex, men nu blev det inte så.
Dom är i silver och kanske slits dom så att jag måste byta till nya om några år, då kan jag ju ändra dom lite :)
Vigselringen var riktigt fin och det där mönstret/ skåran gör att det kommer att glittra lite även utan stenar :)
Vi tycker inte att det är så väldigt noga med att det ska vara samma ringar hela livet.
Men ringar vill vi ha på oss.
Därför gör det inte så mkt om vi beställer nya likadana eller nya som ser annorlunda ut den dagen dom inte håller längre.
Man förändras ju själv i smak och tycke och har man då ringar som inte kostat en liten förmögenhet, då gör det ju mindre om man byter ut dom eller gör om dom en dag.