Visa din ring! Bildtråd - ringar 2013
gör ett försök till....HoneyFriedChicken skrev 2013-10-09 09:43:04 följande:
gör ett försök till....HoneyFriedChicken skrev 2013-10-09 09:43:04 följande:
Chicita skrev 2013-10-09 12:00:16 följande: HoneyFriedChicken skrev 2013-10-09 10:09:59 följande: gör ett försök till....HoneyFriedChicken skrev 2013-10-09 09:43:04 följande: Byt webläsare. Eller om du surfar från en padda så prova att logga in från en vanlig bärbar eller stationär istället.Explorer verkar vara det som funkar sämst här. Om du använder det så byt till Chrome, Mozilla, FireFox, Opera eller någon annan browser istället okie... tack för tips =) jag ska göra ett försök till... ledsen för alla mina misslyckade inlägg som kluddrar tråden.
ok, nu provar jag med mozilla ist.
som sagt, jag har tidigare postat bild på min förlovningsring (solitären) så nu ska jag försöka lägga upp en bild på vigselringen också.
Mimmi78 skrev 2013-10-16 21:15:34 följande: Här kommer bilder på våra ringar! Jag är tillsammans med en kanadensare, och precis som i USA får man ringen med sten vid frieriet. Så den tunna ringen är min vigselring. Jag har dom faktiskt på olika fingrar, för min förlovningsring är fin som den är men jag ville ändå ha ett minne från bröllopsdagen.Jag är den tredje personen som har förlovningsringen, så det är en ärvd ring. Vigselringen är från Tiffany´s.så vackra ringar å vad roligt att förlovningsringen gått i arv, vilket inte är svårt med en sån klassisk och tidlös ring. så mycket historia i den. vilka är de andra som haft den före dig? å vilket finger har du vigselringen på? verkar vanligt i de engelsktalande länderna att få ringen med sten vid förlovning. det fick jag också, min partner är australiensare.
jag hade också problem med mina bilder, när jag använde explorer som browser. jag blev tipsad om mozilla och nu funkar det fint. kanske samma problem för dig?