• Diplomis

Smink och hår i Dalarna

Hej! Jag ska snart gifta mig i Dalarna, vigsel i Gagnef och fest i Tällberg. Eftersom jag inte kommer från trakten har jag ingen aning om bra frisör för smink och hår. Är det någon som kan tipsa om en bra frisör för smink och hår runt Borlänge, Falun, Leksand, Rättvik?

• Svar på tråden Smink och hår i Dalarna
  • MariaochDaniel

Jag har valt salong Beatrice  Falun. Jättebra och ägaren är jättetrevlig. Hon gör både smink och hår. Kan rekommenderas!

• maxmamma

Lindas klippoteket i rättvik är duktiga.

jag har för övrigt en tråd som heter Dalabrudar 2013 här om du känner för att joina o snacka med oss andra blivande brudar från Dalarna. 

• SandraM

Aquaroom i Falun gjorde mitt hår som jag blev jättenöjd med. Jag hade en kompis som är make-upartist... Det finns en skönhetssalong som heter Falu spacenter som jag har hört är duktiga på make-up. Samsara ska vara bra på både hår och smink. Lycka till!

• Fjällen2010

Har bokat in mig hos Eva på Studio Mic´s i Leksand för att göra håret och sen tipsade Eva om en tjej som heter Marika som är make up artist som ska fixa sminket.

Vi gifter oss borgerligt om 4 veckor på Villa Långbers . Vart ska ni vara??

• Fial8

Min duktiga vän Jennie bor i Gagnef och har salong Klipper, kolla med henne! :) Osäker på om hon gör smink dock, men fråga går juh.

Svar på tråden Smink och hår i Dalarna