är era (mannens och kvinnans) ringar i samma stil?
ja frågan är alltså om era ringar ser likadana ut om man bortser från att kvinnan har diamanter eller liknande..
ja frågan är alltså om era ringar ser likadana ut om man bortser från att kvinnan har diamanter eller liknande..
Våra ringar hör ihop, men det var mest för att vi föll för samma typ av ring. Däremot är sambons ring slät och min har stenar. För min del hade det inte gjort något om våra ringar inte liknande varandra.
Nej , min vigselring valdes ut för att passa perfekt till enstensringen. Min blivande kommer ha en slät, lätt välvd vitguldsring. Han har inte så långa fingrar så den han valde var i utseende verkligen perfekt på hans hand. Prportionerna blev väldigt bra, vilket jag tycker det var på mina ringar på mig också. Det kändes viktigare än att ha exakt likadan skena
Våra är inte lika annat än att bådas är i vitt guld. Min är slät med en diamant. Han är bredare och helt slät. Min vigselring är en alliansring i vitt guld med 7 diamnater.
För oss var det inte viktigt att ringarna skulle vara lika utan det enda viktiga är vad de symboliserar och att vi ska trivas med våra val och bära dom resten av vårat liv tillsammans.
tja. man kan ju se att våra hör ihop. det är samma stuk: titanringar med guldinlägg, men när vi skulle bestämma om vi skulle ha gult guld elle
Jag tycker att det är jättecharmigt om ringarna passar ihop. Att man kan se på ringarna vem som är gift med vem. Våra gör dock INTE det, men det gör inget. Min man har valt och köpt mina ringar och sedan tyckte vi att det var viktigare att han gillade sin ring än att de passade ihop. Mina ringar består mest av små stenar, så det var lite knepigt : )
Nej det gör inte våra! Sambons ring är en slät ring lite välvd yta och i rött guld. Min ring är dock i platina (dvs ser ut som vitt guld i färgen) och min skena är rak/kantig och så en fyrkantig sten i mitten som sitter i en lite upphöjd klo. Visst hade det varit kul att ha samma material. Men jag resonerade som så att varför ska jag tvinga A att ha platina på fingret resten av livet när inte jag vill tvingad till att ha rött guld i mina ringar?! Vi är supernöjda med vårt val även nu efter ett år som förlovade!
Nej inte alls. Min är i vitt guld med en rak design och fästmannen har rött guld i rundad form. Tycker inte alls de behöver passa utan det viktigaste är att de passar bäraren. förhoppningsvis är det ju. något man ska ha på sig varje dag resten av livet
Vi har likadana släta förlovningsringar i vitt guld, enda skillnaden är att min är hälften så bred som min fästmans, 3 mm kontra 6 mm. Min vigselring kommer att vara exakt som förlovningsringen fast halvallians, så mina två tillsammans kommer att vara lika breda som hans enda ring. Tycker det är fint om man ser att de hör ihop.
Nä inte direkt. Båda är i vitguld. Vi diskuterade också innan om vi ville ha röd guld eller vitguld. Jag sa att min söta man fick ha rödguld om han ville, men han ville att våra skulle matcha lite, så han valde vitguld också och är jätte nöjd med sin ring.
Så här ser våra ut:
Vi har båda guldringar men annars är de olika. Fästmannens ring är en klassisk förlovningsring med rundade kanter. Min väldigt smal ring med rak design och en "upphöjd" sten.
Våra ringar är blanka och i palladium, men där tar också likheterna slut Jag har en rak skena medan m2bs är rundad, jag har stenar vilket han inte har. Vi valde ringar som vi själva skulle trivas med i alla lägen. Våra ringar matchar snarare våra personligheter/stilar och inte varandra, men för mig ser de ut att höra ihop iallafall.