• Angelica och Engin

Någon som har erfarenhet av Jenny Blad som fotograf .??

Nu var det dags att välja fotograf å jag blev helt förälskad i Jenny Blads portfolio och hade så gott som bestämt mig tills jag kom till priset ... Gråter

Vi vill ha en fotograf i 12h och priset för detta ligger på 34 000:- hos henne då ingår en fotobok ,Alla bilderna är i högupplösning men endast bilderna i fotoboken är redigerade resten är grundinställda.

Känns väldigt dyrt men har inte hittat någon annan som jag föll för på samma sätt.

Är det någon som har haft Jenny Blad ??  Är det värt 34 000 ???

www.jennyblad.se

www.jennyblad.se/blog

• Svar på tråden Någon som har erfarenhet av Jenny Blad som fotograf .??
  • weddinghelena

Hej vi ska ha Malin Norlén hon tar ca 10.000 mindre för hela dagen och hela festen men det är iof viktigt att man gillar bildstilen

• skaraborg2012

Tänk dig själv att jobba intensivt i 12 timmar? Och sedan redigera bilder i flera dagar. Och fundera sedan på vad du själv skulle vilja ha betalt för det? Tänk även på att moms och skatt och egenavgifter. Det blir inte så mycket kvar som det kanske ser ut. Det är ett stort jobb. Fotografen du hittat tar bra bilder. Men för mig var det ingen wow effekt. Kolla annars på fotosidan, du kan säkert kan hitta någon som är lika bra men billigare. www.fotosidan.se/classifieds/index.htm

Även om fotografen är baserad i en annan stad så kan de kanske resa mot reseersättning. Vårt bröllop var i Skaraborg men vår fotograf åkte hela vägen från Stockholm! (OBS tänk på att de två ovanstående inläggen är spam/smygreklam)

• Bollan

Grym och bra fotograf. Sedan beror de på vad man vill betala förstås, och vad man får för sina pengar, personligen tycker ja de är mycket pengar, fotoboken är ju värd en hel del också:) men de finns billigare och som levererar samma dock

Svar på tråden Någon som har erfarenhet av Jenny Blad som fotograf .??