mlisso skrev 2013-08-23 16:37:56 följande:
Oj. Har inte ens tänkt på Kulturhuvudstadsgrejen. Bra att du tipsade om det. Ska sätta mig och kolla vårt datum nu.
Eftersom vi gifter oss hos mina föräldrar i deras trädgård så är det lugnt med det och lokalen är bokad. Hoppas du får tag på någon.
Får kanske be några nära och kära pimpa sovrummet eller sommarstugan så får man vara där tills det är dags att åka iväg på smekmånaden.
Tur för er! Mina svärföräldrar bor i stan, men deras trädgård är så liten att vi inte ryms allihop. Då blir det bara föräldrar och syskon som kan komma. Mamma och pappa bor i inlandet, och vi skulle visserligen rymmas där, men det blir så bökigt när vi och de flesta andra bor i Umeå med omnejd.
Jag har redan planer på att skamlöst utnyttja mina nära och kära för att fixa lokal och allt annat. Pimpa sovrummet är ju en bagatell i jämförelse
Just nu grubblar jag också över om vi ska skicka ut save the date eller inte, och om vi gör det går det ju skicka med information till de "långväga" gästerna om vad som händer samtidigt som vårt bröllop. Så de vet vad som gäller om de tänkt boka hotell.
Det här med friidrotts-SM har jag lite svårt att förlåta just nu, men jag kommer nog över det till slut