Plättis skrev 2013-10-18 11:05:02 följande:
Haha, vi gör tvärtom. Vi hade tänkt ha ganska uppstyltad middag i stan, men nu har jag börjat titta på en lokal precis utanför. Lite Västerbottensgård över det hela. Då kanske vi kör Västerbottens-tema på bröllopet precis som jag hade en tanke om tidigare. Älgkött, västerbottenspaj, röding och allt det.
Det känns som att det skulle ta ner det på jorden, göra det lite mer som oss. Både min sambo och jag är lantisar i grund och botten, och våra familjer är precis som oss
Det skulle kännas mer naturligt att göra så än att ha fin middag när min familj knappt kan använda bestick om man inte hotar dem till livet...
Haha vad roligt att ni tänker tvärtom
Jo men det är lite så jag känner med, det känns mer vi att ha det ute på landet. Men samtidigt så vet jag ju hur jag är, och jag kommer inte kunna slappna av alls med det upplägget. Ett annat alternativ är om vi skulle ha det i lokalen vi tänkte, men beställa catering.. Men då hittar vi ingen som har nån mat vi gillar istället. Vilka bekymmer
Får jag fråga vilken lokal det är ni tittar på nu? Och vart ni hade tänkt ha det i stan först?