Bröllop i Umeå 2014
Hej!
Här är en till som gifter sig i Umeå i juni 2014. Roligt att se att fler är på gång. Jag har massor som jag funderar över och har inte alls gjort mycket så här långt. Vi har planerat mycket så själva idén är rätt klar och vi har bokat festlokal, vigelförättare, solist till ceremonin, toastmaster osv. Men vi vet fortfarande inte vart vi ska hålla ceremonin eftersom vi inte vill gifta oss i kyrkan eller rådhuset. Är lite orolig för ett utomhusbröllop också pga av vädret.
Vi ska skicka iväg Save the date kort till helgen som vi gjort själva. De är väldigt enkla och vita. Vi tänkte att om vi har dem neutrala så kan vi fundera på färgtema lite längre.
Klänningen ska jag sy själv och kände mig väldigt kaxig över det i våras, men nu oroar jag mig över att den kanske kommer bli skitful och helfel!! Kanske måste jag ha en backup? Det är bara det att vi inte budgeterat för en klänning! Är det någon fler av er som planerar att sy sin? Kanske kan vi peppa varandra!? =)
Jag såg i tråden att få frisörer har öppet under sommarhelger?! Hur tänker de där? Vilken knäpp affärsidé, sommarhelger är ju en guldgruva för frisörer...eller?
Hur kommer ni att göra? Någon som funderar på att göra sitt eget hår? Jag älskar Lillith Moons hårfilmer på youtube. Hon får det att de så enkelt ut! Här kommer min favorit (den sista frisyren med fågeln, ni förstår vilken jag menar när ni ser den)
">
Men frågan är ju om man kan få frisyren att hålla en hel dag?
Vet ni vad ni vill göra med håret?