• pamjofre

Morgongåva?

Jag kommer att göra en secret box fotografering, ska bli en kul gej :). Detta får han när vi vaknar upp på morgonen efter bröllopet. Tillsammans med fotoboken har jag även köpt ett specialtillverkat halsbandssmycke, en "stav" där vårt vigelsdatum tillsammans med mitt namn står. I nederkant av staven är den snedskuren så stt den passar in i det andra halsbandssmycket jag gjort, som alltså ska bäras av mig, där står datumet och hans namn. Tycke att detta var en fin ide, eftersom han inte kommer att bära vigselringen särskilt ofta pga jobb.

• pamjofre

secret box fotografering är när man (oftast kvinnan) tar lite sensuella bilder exempel med snygga underkläder, strumpebandshållare, nattlinne, genomskinliga tunikor m.m Gärna accocererat (ursäkta stavningen) med saker som du ska ha till bröllopet exempel: slöja, någon blomma, pärlor m.m 
    Fotona väljs ut tillsammans med fotografenh och sätts samman till en fotobok.
    Här är en länk till den fotograf jag har bokat till detta: blogg.mwpd.se/category/morgongava 

• pamjofre
    Mysan- hehe ja jag får hooppas på det ivf :). De e tyvärr ganska dyrt, mellan 2-4000 kr beroende på hur många bilder å vilket album man väljer. Hos min fotograf ingår dock ett slott att fotas i :)
Svar på tråden Morgongåva?