Inlägg från: WinterWonderland |Visa alla inlägg
  • WinterWonderland

Ni som har både vita och gula metaller på ringfingret, bilder tack!

Hallo!!

Jag har massiv beslutsånget angånde min vigselring!! Min förlovningsring är i palladium men jag funderar på att låta göra vigselringen i gult guld men jag har så svårt att se det framför mig.

Jag efterlyser alltså inspirationsbilder på era ringar med vackra blandningar av vita och gula metaller.

Stort Tack! 

• Svar på tråden Ni som har både vita och gula metaller på ringfingret, bilder tack!
  • WinterWonderland
    Niini skrev 2013-01-08 11:25:39 följande:
    Makens ringar - förlovnings i rosa guld och vigsel i rosa & hamrat vitt guld
    Mina ringar - förlovnings i rosa guld och vigsel i vitt guld med 7 diamanter
    Gud vad fint!! Tycker att det är så himla snyggt så som din make har också med olika ytor på ringarna. Är lite inne på det också..
    FrökenSnartFru skrev 2013-01-08 12:11:31 följande:
    Kombinationen som kommer pryda fingret från och med juni. Förlovningsringen är i palladium.

Också jättefina! Känns väldigt rätt när jag ser det här att ha en liknande kombination. Min förlovningsring är också lite grövre som din, snyggt.
  • WinterWonderland
    PiaB skrev 2013-01-08 20:13:19 följande:

Här är våra ringar i silver och rött guld. Den understa är förlovning och den översta vigsel som vi får börja använda 3/8
    Snygga!! Snart dags dåGlad Får man fråga vad som står på den översta ringen?
  • WinterWonderland
    Mmmaria skrev 2013-01-10 23:31:13 följande:
    Vitt guld och rött guld. Stenarna och den raka formen gör att de passar ihop i alla fall.

Jättefint! Är den innersta ringen som ett dubbelt eternity band?
Svar på tråden Ni som har både vita och gula metaller på ringfingret, bilder tack!