Vi med små bröllop
vi vill nog inte ha så stort bröllop faktiskt. typ.. runt 15-20 pers. men det beror ju oxå på. liksom.. man vill ju inte trampa folk på tårna genom att inte bjuda dom.. på min sida släkten är det lugnt. men min fästman vill bara bjuda sina tre kompisar.. och föräldrarna "om han nu måste :P" han har inga syskon, men han har jämnåriga kusiner.. farbröder.. mostrar.. hur skulle dom ta att dom inte bli bjudna? om vi ska bjuda en del av dom blir vi 30-35 pers.. inte så mycket det heller.. men det kostar ju ändå.
och så "bara" en fika med tårta och kaffe typ.. lite lekar och skoj. det är i alla fall så billigt jag kan gå utan att det känns konstigt. fästmannen vill helst bara att vi far till kyrkan/kommunhuset själva och skriver på.. men han tycker oxå det är hemskt att han inte kan ge mig det bröllop jag kan tänkas vilja ha. men herregud. jag har hellre ett litet litet bröllop, och lägger pengarna på en ring och han är glad (får ju min älskling ändå) än att vi ska ha ett stort och han ska må dåligt och oroa sig. dock tycker jag det är tråkigt att bara gifta sig med två vittnen.. faktiskt. ev. om vi for till skottland å gifte oss. (drömresan för oss båda) men det skulle nog bli dyrare. :P
vi får se hur vi gör när planeringen börjar. när den nu gör det :P