Vi med små bröllop
Här hoppar jag gärna in, kände precis som det står i trådstarten att de flesta trådar handlar om stora bröllop.
Själva har vi tänkt oss ett litet men än så länge har vi inte bestämt exakt hur många vi ska bjuda. Våra 2 barn vill vi såklart ha med men sen finns många frågetecken. Närmsta släkten har vi pratat om, men ska det även vara med syskon med respektive och barn, mor och farföräldrar, skulle gärna vilja ha med mina 2 bästa vänner.
Slog vi ihop alla i närmsta (vad vi anser är det) släkten så tror jag vi blir ca.20 personer inkl. mig min blivande man och våra barn. Med våra närmsta vänner ca.25 personer. Men vi har även funderat på att bara vara vi två och barnen. Ja många frågetecken....
Men då vi vill ha det lite hemligt så kommer vi gå ut med datumet ganska så sent så det kan ju hända att alla inte kan komma också.
Vi vill sedan sattsa på en stor fest för hela släkten och alla våra vänner, som det känns just nu så skulle vi vilja tajma in den festen 1 år efter bröllopet.
Kyrkan är bokad, men skulle vi komma på något annat alternativ ex. utomhus så går ju kyrkan att avboka.
Hoppas på att kunna få lite tips och ideér här :)
Just nu så är det klänningen jag har lagt all energi på, finns ju så otroligt mycket att välja på! Vigselring ska även börja tittas lite mer på.