Vi med små bröllop
Vi ska gifta oss 17 Augusti, känns som om det är jätte lång tid kvar men så började jag räkna och insåg att dte är ju faktiskt drygt 5 månader kvar. Och 5 månader låter ju inte alls så långt!
Nu har vi bestämt oss för hur vi ska ha det iallafall :)
Vi ska bjuda in närmsta släkten som vi hade tänkt, dessutom så kommer jag fråga mina 2 närmsta/äldsta vänner om de vill vara tärnor. Min sambo ska även han fråga 1 eller 2 av sina närmsta vänner. Kan och vill dom blir det där då ev. en respektive och ett barn som blir medbjudna.
Kommer troligtvis träffa en av mina vänner imorgon, dock på ett stort lekland med våra barn. Men om vi får en lugn stund för en fika så ska jag passa på att fråga. Annars så har vi en lunch inbokad nästa fredag utan barn.
Ska även boka in en fika med svärmor någon dag närmsta veckan/vekorna då både jag och min sambo är ledig. Ska fråga henne om vi får vara i hennes trädgård efter vigseln för lite mingel/brudskål någon timme efter vigseln. Sen åker vi till Arlanda och checkar in på hotell för att sedan åka på bröllopsresa morgonen efter.
Nu är det på gång! :)