Vi med små bröllop
VI20130831 - alternativet är ju att ni fotas efter vigseln i så fall? Medan folk åker till lokalen, det finns ju folk som gör så med.
VI20130831 - alternativet är ju att ni fotas efter vigseln i så fall? Medan folk åker till lokalen, det finns ju folk som gör så med.
ja, instämmer med majjja, jättekul att läsa om ert bröllop mrs mickel. :)
Haha, ojdå majjja, lite bridezilla varning? Ja men det var väl skönt att du kom på en lösning på det hela :)
Supersöt!
Vad duktigt av dig, är riktigt imponerad!
Jag hittade också en supersöt idag, en tjej som stod på en resväska på tå för att kyssa honom. Hon hade kort klänning också :) och jag är 160 och min sambo 2m så det var så himla vi ^^ men likadant där, lite väl mycket pengar. Kanske skall göra som du och försöka mig på att göra en själv!
Ja :)
vad ska han ha för ring? Och vad har du för någon? :)
Okej, tack så mycket för de! :)
Ja, gör så :) de vet ju säkert.
Jag är mest nojjig att svärmor inte skall låta mig få riktigt som jag vill utan att det skall bli som hon vill (hon är florist och skall göra alla blommor). Redan nu har hon gjort klart att jag borde ha murgröna hängandes i buketten, för de första tycker ja inte de är fint och för de andra får jag utslag av att hålla i de :/ hmm.. vi får se hur de blir.
Ja, de va verkligen superfina. Något sånt hade jag också kunnat tänka mig.
Jag hade nog överlåtet något av de två sakerna till någon annan, slippa stressen.
Ja, hon kan va lite kämpig. Hon är så himla tradionstrogen och jag är verkligen inte det. Min mamma är väldigt lätt och tycker att man kan göra precis som man känner men vill inte ens tänka på vad svärmor kommer säga när hon får veta att jag ska ha en kort klänning... ojoj..