Inlägg från: HubbaBubba |Visa alla inlägg
  • HubbaBubba

Vad heter er kyrka?

Bromma kyrka, sthlm.
    Hittade den här kyrkan när jag kollade bröllopsfoton på nätet, och när jag berättade det för sambon så visade det sig att hans mamma både döpts och konfimerat sig där, och det var även något mer inom familjen, så det skulle ju betyda mycket för dom. Samt att det är en av dom vackraste kyrkor jag sett Glad
  • HubbaBubba
    Limba skrev 2013-01-30 10:15:21 följande:
    HubbaBubba skrev 2013-01-30 09:55:20 följande:

Bromma kyrka, sthlm.
    Hittade den här kyrkan när jag kollade bröllopsfoton på nätet, och när jag berättade det för sambon så visade det sig att hans mamma både döpts och konfimerat sig där, och det var även något mer inom familjen, så det skulle ju betyda mycket för dom. Samt att det är en av dom vackraste kyrkor jag sett Glad
    Nej va häftigt! Det va meningen då alltså  Solig
    Den är jättefin, utvändigt och inne! Tror jag varit på bröllop där för typ 10 år sen haha. 
    Jaa det var nog det Skrattande
    Jaha Glad, själv har jag bara sett den på bild än så länge, men ska dit snart och kolla Glad
  • HubbaBubba
    sommaren13 skrev 2013-01-30 12:17:36 följande:
    Åh vi ville ha bromma kyrka, men det fanns bara en ledig tid den 17/8 och det var kl 17, så vi tyckte att det blev för sent...men den är verkligen vacker!
    Vad synd Rynkar på näsan Ni kunde inte valt någon annan dag då?
    Vi har inte bokat än då man inte får göra det mer än ett år innan (gifter oss 5/7-2014), så får ringa första dagen i juli Glad
Svar på tråden Vad heter er kyrka?