Videtäppan på Rallarvägen visste jag inte men Bergasalen har jag också läst om men för oss känns det inte så mysigt att vara inne i centrum.
Vi gifter oss inte förrän i juni 2014 så det är gott om tid kvar för planering, men tiden går fortare än man tror.
Har haft i tankarna att vi vill ha ett "skärgårdsbröllop" och gärna att kunna anlända med vår egen båt... men alla platser man då kan hyra: Finnhamn, Sandhamn, Grinda Vandrarhem är ju på öar och vi vill gärna att de gäster som ordnar med barnvakt ska kunna ha möjlighet att ta sig hem med bil/taxi/hyrd buss på natten men att möjligheten finns också att sova kvar...
Helst vill vi ordna med maten själva men kan även tänka mig att få med det i paketet men drycken vill vi nog helst ha med själva. Man kanske får tänka om och ta något längre ifrån Åkersberga ändå...
CarolinZ: Vet du hur många det får plats att duka för inne i Vita huset? Har mailat till föreningen men inte fått något svar ännu... Antar att allt finns där i form av stolar, bord, porslin etc så man bara behöver duka och ta fram maten?