• jimsan78

Mall till hjärta

Hej!

Vi tänkte göra ett stort hjärta i ljuslila som ska hänga bakom oss. Ska även stå våra namn på

Har hittat ett på panduro som är 460x640mm. Finns det större? Får gärna vara kraftigt så det inte viker sig när det hänger.

Har någon ett bra tips på en bra mall för ett hjärta?

Tack!

• Svar på tråden Mall till hjärta
  • jimsan78

Jo men jag vill att det ska bli ett fint hjärta. Skära, såga eller klippa på frihand ger jag mig inte på. Kommer inte se klokt ut.

• jimsan78

Ja en färdig mall hade det varit det bästa. Som jag sen kan överföra till ett kraftigt papper och klippa ut.

• jimsan78

Tack för alla svar oavsett...

Det där med OH var väldigt klokt tänkt! Har ingen själv men tror jag skulle kunna lösa det genom skolan där min mamma jobbar. Nu gäller det bara att hitta papper eller kartong i "lagom" storlek. Eftersom vi ska hyra lokalen så vill jag inte göra ingrepp i väggen eller liknande för att fästa hjärtat ifall det skulle vara gjort av trä. Det ska hänga framför ett stort "fönster/dörr". Ska hängas upp i ett snöre och runt "fönstret/dörren" ska vi ha någon form av dekoration, typ murgräna eller annan typ av girlang med belysning i.

Svar på tråden Mall till hjärta