Inlägg från: MariaNyckelpiga |Visa alla inlägg
  • MariaNyckelpiga

7juni 2014

Hej på er!

Nu hoppar jag också in i den här tråden eftersom min kära sambo friade i måndags:)
    Vi är förlovade sedan 2012 men sen kom det en liten dotter och sen har vi velat lite om vi ska köra i år eller inte men nu när han friade så blev det ett startskott för planeringen:)

Hade ingen aning om att det var pingstafton men jag har alltid velat gifta mig i början av juni så det känns perfekt, min absoluta favorittid på året!

Hoppas nu bara vi hinner få ihop allt! Imorrn är det fyra månader kvar och det vi har fixat är kyrka, festlokal, cateringfirma, toasmaster och toastmadame.

Ett par frågor till er: Tror ni att kl 17 blir för sent? Den präst vi vill ha kan bara då men vi har även kl 15 bokat fast då blir det en annan präst.

Vad ska ni lägga kuvertavgiften på? (om ni ska ha någon).

• MariaNyckelpiga

Fina kort, Luci!

Skönt att budgeten håller Maria466:)

Ser ut som att vår budget funkar också trots jättestrul med att min klänning som jag beställt var alldeles för kort:(
    Nu känns det som att läget är under kontroll igen, i princip alla har svarat så nu ska jag börja fundera på placeringskort och bordsplaceringarna (vi tänkte ha två stycken).

Hur går det för er andra?

Svar på tråden 7juni 2014