Brudar 2016 här kan vi följas åt :)
Rolig tråd! Men jag undrar, precis som föregående, varför du skulle bli påhoppad för att du är strukturerad och planerar i god tid? Har aldrig hört talas om att det skulle bli något negativt av att slippa stressen ;).
Jag har precis fått min riktiga förlovningsring (tog ett bra jäkla tag iom att studier lades på is, jobb/afghanistan kom emellan etc etc) och har köpt min klänning! Tidigt jag vet, men jag har hela mitt liv sett min drömklänning framför mig men aldrig hittat den när jag kikat på skoj, så när jag för några månader sedan var ute efter en balklänning såg jag den! HELT PERFEKT och jag älskar den. Så nu ligger den välförsluten i en låda.
Annars har vi kollat priser på det vi vill ha och skrivit en prel. gästlista. Jösses amalia vad saker kostar! Är uppe på 150 lakan, så det var nog himla bra att vi började planera i tid, nu kan man ju sprida ut småkostnader över två år så man slipper supersmällen på samma gång sen.. Har hört av oss till olika lokaler vi är nyfikna på och ska om ett par månader åka runt och fundera. Vi ska tydligen boka vid årskiftet så... så tidigt ute är vi ändå inte, förvånande nog.
Jag kommer nog hänga en del i denna tråd känner jag! Hur långt har ni andra kommit? Färger? Inbjudningskort? Tell me!