Brudar 2016 här kan vi följas åt :)
Hej vad härligt att jag inte är ensam om att vara ute i god tid! ????
Är helt ny här på sidan och i ett forum, så har inte helt kläm på hur de går till. Men det kommer nog!
Jag friade till min fästman i juni i år och skulle vilja att vi gifter oss om ca två år.
Jag vill gärna vara med och följa era planer och kanske få några tips.
Jag kommer förmodligen att ta många av besluten själv, då min blivande har en hjärnskada som gör att han blir extremt utmattad när han måste ta beslut och blir presenterad för för många intryck! Fast jag har blivit grymt duktig på att smyga in frågor så behöver jag nog lite extra tid för att dagen även ska präglas av han. Det är väldigt viktigt för mig att även han får det som han vill! ????
Min mamma är uppvuxen på en ö, det är en otroligt vacker miljö och vi skulle gärna vilja vigas o den kyrkan som finns där, problemet är att vi har ganska stor släkt och kommer antagligen bjuda ca 95pers. Det finns ingenstans på ön man kan vara så många för en middag.
Tycker ni det skulle vara konstigt om man ordnade buss för gästerna till ett annat ställe och är det isåfall för långt att låta dom köras en och en halv timma från vigseln till festen?
Tacksam för tips och idéer!