Brudar 2016 här kan vi följas åt :)
Vad kul att det finns en2016 tråd! Eller håller den på att dö ut och flyttas över till fb? Hmm...
Testar här iaf. Har inte läst igenom hela tråden men ögnat och det är så kul att följa andras planering.
Vi hade planerat att gifta oss augusti 2015 först men jag blev sjukskriven och börjar intejobba förrän i januari 15 så den lilla budget vihade lyckats spara gick åt under höstenoch inget kunde läggas undan därför har vinu valt ett vinterbröllop i januari 2016 istället.
Helt ärligt så föredrar jag nog vinterbröllop för mig än sommar. Vi kör i slutet på januari och hoppas på mkt vit härlig fluffig snö!
Min m2b gillar motorcyklar så vi har hittat ett mc museum som vi ska hålla festen på, bland alla motorcyklar. Jag är inte dö förtjust men han är inte dö förtjust i att min klänning kommer kosta 15000 så han fick sin lokal och jag min klänning haha.
Jag kommer dock behöva köpa massor med dekoration för de lägger bara ut en vit duk och vita servetter men inga blommor eller ljus eller nåt. Tack o lov lägger deutdekorationerna men perfektionist som jag är kommer jag behöva dubbelkolla att det är bra innan gästerna sätter sig...
Jaja, tjusiga bilder alla lägger ut :) ska bli kul att följa tråden!!