kochen93 skrev 2015-02-21 19:35:59 följande:
Vad har ni tänkt er för mat? :) Oavsett kanske det vore skönt att ha några som tar hand om maten åt er? :)
Vi lär hamna mellan 55-65, men vi har inte riktigt bestämt än! Mycket av vår budget drar iväg på maten eftersom vi ska hålla festen på en herrgård... Kuvertkostnaden ligger på ungefär 1000/man, så gästantalet kommer verkligen avgöra slutkostnaden för oss..!
Vi hade tänkt någon typ av kall buffé, med kyckling, pasta eller potatissallad, såser med mera.
Vi har tittat på lite olika cateringalternativ men vi skulle vilja komma undan med cirka 100 kr/person, och det är lite svårt att hitta en cateringfirma som gör maten vi vill ha för det priset. Men jag har en snäll familj som är villiga att hjälpa till,
Serveringspersonal ska vi ha i vilket fall för jag vill inte behöva tänka på det under dagen och så vill jag att min mamma ska slippa ställa upp med det :)
Vi tittade också på att vara i någon lokal som fixade maten och allt men min sambo är arbetslös för tillfället så det blev en prisfråga.
Gifter ni er på herrgården också eller är det bara festen där?