Brudar 2016 här kan vi följas åt :)
Hoppar också in här!
Jag och min sambo förlovade oss på vår ettårs-dag förra året, ett gemensamt beslut och absolut inget "super-romantiskt-falla-ner på knä-frieri eller så
Sedan dess har vi pratat om bröllop från och till, men det var inte nu förrän i början av året vi började prata om det på allvar.
Vi hade först tänkt oss ett bröllop i maj 2016, men efter samtal med till kyrkan i mars så fick vi veta att den ska renoveras, så tidigast i juni 2016 preliminärt var det besked vi kunde få. Ett säkert besked kunde vi få först efter en månad. Det var en otålig väntan vill jag lova Men sen så kom samtalet; 4 juni 2016 blir vårt datum!
Gästlistan är i stort sett klar. ca. 60 gäster landar vi på.
Färgtema kommer vi köra rosa, guld och vitt.
Fotografen är bokad och handpenning betalar vi in ikväll
Ska ha fyra tärnor och deras klänningar ska vi beställa i helgen.
Var och kollade på in lite tärnklänningar i helgen tillsammans med min mamma och gick då in smyckesbutiken de har i samma hus bara för att kolla lite. Tror ni inte att jag hittar ringen med stort R, guldsmedens egen design och kärlek vid första ögonkastet. Dock så spräcker den budgeten lite men det kan vi nog leva med. Dock så kommer han inte börja med den för i höst och det är även då jag kommer köpa brudklänning och så.
Bokning av festlokal, mat och vår transport tar svärföräldrarna hand om, vilket känns väldigt skönt - dock inte utan vårt samtycke såklart
Åh, vad det här ska bli kul!