KoA2016 skrev 2015-05-12 22:36:29 följande:
Kul, det är därifrån jag tänkt beställa min klänning.
Jag gillar 50-talsstilen på korta klänningar (även om jag inte tillhör de som brukar klä sig i den stilen till vardags), men jag har inte bestämt mig
Det låter som en fin bukett! Jag var tvungen att googla på rossorten, haha, jag är inte något vidare blomkunnig, tyvärr. Jag har lite lösa idéer om en bukett med gula solrosor och gröna blad av olika slag (möjligtvis även tillsammans med andra gula blommor). Jag tänker mig något liknande som bilden nedan, men med något kortare skaft (jag vet inte varför, men jag stör mig lite på att det är så långt... knäppt, jag vet...)
Så kul att det är fler som tänkt beställa där ifrån
Jag hade tänkt höra av mig till dem och se vad det skulle kosta att göra ändringarna (annars har jag hittat en plan B, och jag kommer nog hitta hela alfabetet med "utifall att" klänningar
)
Det är inte alls konstigt att du inte kände till den rossorten (jag läste till florist på gymnasiet och hade jag inte gjort det jag jag aldrig vetat att den existerade)
Din klänningen som jag föreställer mig den kommer bli hur fin som helst!!!
Den buketten var jättesöt! och jag tycker inte alls det är konstigt att man inte vill ha långa stjälkar
Men du ska ha en bunden bukett och inte i hållare?