Inlägg från: Brudpar2016 |Visa alla inlägg
  • Brudpar2016

Brudar 2016 här kan vi följas åt :)

Bruden här! Min klänning har jag haft enorm tur med, jag ville inte lägga summor som 10.000:- då jag inte vill behöva vara rädd om klänningen utan kunna bära den hela kvällen! Så jag chansade, beställde från ebay! 
    Vet inte om det enbart är jag som har haft tur men klänningen satt som ett smäck! Den är helt underbar, och det bästa jag har enbart betalat 1400:- med tull för den, så ett litet tips mitt i allt klännings sökande är nog ändå att kolla sidor som typ ebay, hittar ni en seriös säljare så går det oftast bra :) 

Här är en bild på klänningen :) ! Jag är lyckligare än någonsin och så förväntansfull! :D

• Brudpar2016
    JonnaAndre skrev 2015-11-09 13:46:04 följande:
    Wow, så himla snygg klänning :)
    Jag är verkligen kär! :) Den är så underbar ! Kan knappt vänta tills jag får bära den på riktigt :D
  • Brudpar2016

Igår var jag och min sambo iväg och träffade den präst som fått äran att viga oss i sommar, så himla skönt när det bara säger klick! :D Underbar människa! 

Men....
    Jag sitter nu och funderar över ett litet familjedrama som existerar och som vi är oroliga för att det skulle kunna drabba oss på vår speciella dag. 
    Det är nämligen så att brudgummens far träffat en ny som hela släkten ogillar och ej vill veta av, men jag funderar på om man verkligen kan bjuda fadern utan sällskap. Känns så ohyfsat på något vänster, någon som har en idé? 

• Brudpar2016

Hej allesammans! 

Har äntligen hittat den låt jag vill ha under min utgångsmarsch, nu återstår bara ett problem jag vet inte vart jag kan hitta noter som går att skriva ut och ge till vår kantor. Någon som möjligtvis sitter på noter till en helt ny värld (aladdinsången) :P ? 

Vore evigt tacksam om du som ev har kunde dela med dig ! 

Längtar så mycket nu, ha det bäst allihop! :D

Svar på tråden Brudar 2016 här kan vi följas åt :)