Inlägg från: alicesdagbok |Visa alla inlägg
  • alicesdagbok

Brudar 2016 här kan vi följas åt :)

Så kul att det finns så många som planerar bröllop 2016, jag som känt mig så tidig i min planering Glad

Vi har alla de stora sakerna bokade som datum, plats, vigselförrättare, catering, fotograf mm. Vi gifter oss borgerligt i Småland, Torsås på min mammas tomt vid vattnet den 20e augusti 2016. "Save the date"-korten skickas på posten idag och min första klänningsprovning är i Januari OskyldigSkrattandeSkrattande SÅ KUL!

Nu är det småsaker som ska fixas och nästa steg att hitta/boka sminkning och frisör. Jag tycker detta är jättesvårt då jag inte känner folk i Torsås. Jag har googlat men inte hittat något än - skulle uppskatta så mycket om någon kunde tipsa om något!! 

Jag läser-och hämtar gääärna inspiration från bloggar!!

Man kan självklart  följa allt kring mitt bröllop i min blogg: alicesdagbok.forme.se/

/Alice, 22år Stockholm

• alicesdagbok
    Anonym (liona) skrev 2016-01-04 13:37:42 följande:

Hej jag och min man ska gifta oss i maj! jag har aldrig varit den där tjejen som har drömt om att gift mig och vet inget om bröllop faktiskt. Har läst runt här för att se hur allt fungerar o det hela blev rätt överväldigande! Det är såååå mycket mer än jag trodde i början haha. Så om någon vill ge mig lite tips skulle de uppskattas :). vi ska gifta oss borgligt.

Hej Liona :)

Jag har massvis med tips på min blogg, gifter mig nun i sommar! Kramisar

nouw.com/aliice/category/br%C3%B6llop

Svar på tråden Brudar 2016 här kan vi följas åt :)