Inlägg från: blivandefruaugusti2016 |Visa alla inlägg
  • blivandefruaugusti2016

Brudar 2016 här kan vi följas åt :)

Hej allihop! Jag hoppar gärna in i denna tråd då jag och min blivande make gifter oss i augusti i år! :D

• blivandefruaugusti2016
    Ankan skrev 2016-01-27 11:14:29 följande:
    Välkommen! Berätta lite om vad du har planerat, alltid spännande att höra allas idéer! Glad

Och a propos det, hade precis en spontanidé och vet inte om den är bra eller inte.....
    Tack! Glad Det vi hunnit med hittills är att sätta datum till den 6 auguti, bokat lokal som kommer vara en äldre lada på en gård utanför Karlstad, där det uppe på loftet är iordninggjort till en fantastisk festlokal. Vigsel kommer även det ske ute på denna gård då min blivande man inte vill vara i kyrkan, dock har vi inte fått tag i präst/vigselförrättare ännu.
    Vi skickade ut std-kort i oktober redan, snart ska vi ordna inbjudningarna. Fotografen är bokad, likaså bruduppsättning. Min brudklänning är köpt samt brudtärnornas klänningar. Vi håller nu på att letar kockar som kan tillaga vår mat/alternativt boka catering. Det är väl så långt vi kommit hittills, kanske har glömt något Glad
  • blivandefruaugusti2016

Glömde ju svara på dina tankar om cupcakes istället för tårta! Jag tycker det ser så snyggt ut med en massa cupcakes, dessutom är det väl ett toppenalternativ om ni inte är tårtmänniskor! Tänker dock på den hyllan, om det inte blir för högt om den ska stå på ett bord? Annars skulle det vara ett coolt sätt att stapla upp alla cupcakes på! Glad

• blivandefruaugusti2016

Men se där! vilken bra dag ni valt! Skrattande
    Vi har hunnit med en bit på vägen åtminstone.
    Ja men precis, man vill få så mycket som möjligt avklarat så kanske det blir lite lugnare sen?

Det bästa är väl och testa iden med hyllan nu så hinner ni ändra om det inte är som ni tänkt er. Dock tror jag det kommer bli riktigt mysigt med ljusslingor och så som du beskrev Glad

Tack och lycka till ni med!

Svar på tråden Brudar 2016 här kan vi följas åt :)