LinaJo skrev 2016-07-04 11:08:16 följande:
Hej! På lördag är det dags för min tur att bli fru. Vi har planerat bröllopet sedan förra sommaren och äntligen är det dags för oss! Vi knåpade ihop vårt kyrkoprogram igårkväll, klänningen hänger hemma, jag panikbeställde en ny förlovningsring till mig igår 5 min innan butiken stängde (som thank god skulle komma på fredag - vi hade bestämt att vi bara skulle ha våra nya vigselringar men jag ångrade mig, 6 dagar innan) och på onsdag får vi komma till lokalen som är Ölsboda herrgård i Värmland och börja göra iordning. Nu börjar det bli pirrigt. Min blombukett ska gå i alla möjliga färger, bland annat olika nyanser av rosa, vinrött, grönt, vitt och pastell-lila ev, oklart exakt vad det blir, jag gav floristen lite fria händer och visade egentligen bara en inspirationbild. Ett krav hade jag, att den skulle innehålla eukalyptus. Nu håller vi tummarna för fint väder på lördag!
Åhh underbar,, se nu till att inte stressa ihjäl er kvällen innan vi satte en sluttid med när vi skulle vara klara med allt, allt som ej var klart då fick vi helt enkelt strunta i... Vi höll det ganska bra drog bara över en halvtimme men vi hade ändå ett mål när vi börja med alla dekorationer osv Lycka till o njut varje mi,, tiden går sååå fort