Vigsel på Rhodos, 2013 - tips??
Om du har missat det med magviruset så ska jag inte oroa dig :) Det var något som skrevs en del om, men sedan dess har det varit tyst. Antagligen några som blev matförgiftade av buffen på hotellet och så ville hotellet skylla på något annat för att inte verka dåliga. Så inget att oroa sig över :)
Jag har som tur är låga sandaler. Är redan längre än m2b så känner mig inte bekväm om jag skulle bli ännu längre ^^ Dessutom skulle klänningen bli för kort isf. Den var perfekt i längden med mina sandaler till :) Jag har dock inte gått in dem ordentligt, så hoppas verkligen inte på en massa skavsår. Har köpt skavsårsplåster, men det är ju aldrig roligt med ont i fötterna.
Jag mailade restaurangen igår och bekräfta vad alla ska ha att äta (kött eller fisk) och fick snabbt svar. Det verkar alldeles underbart och som du säger - bemötandet är helt otroligt. Hoppas det är likadant när man väl är där :)
Hehe okej, ja de får man hålla tummar och tår för att man slipper bli matförgiftad där :O
men då kanske dom har extra bra koll på maten nu efter den händelsen ;)
Ja men då förstår jag att du inte vill ha höga klackar :) jag har tvärrt om..behöver höga klackar för att komma upp i Niklas längd :P
Har så mycket i huvudet nu, måste verkligen sätta mig ner och skrva upp ALLT som måste med. Allt från ringar till alla papper som behövs. Vore ju mer än tråkigt om ngt viktigt skulle bli kvar hemma :P
Har fortfarande presenter kvar att fixa till församlingen. Har du kommit på vad ni ska ge?