Visa era väskor!
Jag är ingen väsktjej annars och behöver verkligen hjälp med att hitta något som passar min klänning, kan ni inte bombadera med fina väskor här så vi som behöver kan få lite inspiration?
Jag är ingen väsktjej annars och behöver verkligen hjälp med att hitta något som passar min klänning, kan ni inte bombadera med fina väskor här så vi som behöver kan få lite inspiration?
Den här väskan ska jag ha på vårt bröllop som blir av nu i sommar. Den är från ca 50-talet och i riktigt bra skick. Jag kommer att ha en kortare klänning och de smycken av sötvattenspärlor som jag fick i julklapp av min blivande man.
Den här hade jag, inköpt i Norge.
Jättefina väskor! Men jag undrar var ni har väskan under vigseln, festen, fotograferingen... Jag har då aldrig sett nån väska på nån brud vare sig irl eller på bilder För jag vill ha en väska när jag gifter mig såklart till saker som man behöver, men det praktiska undrar jag över.
Jag älskar väskor så det är en viktigt detalj för mig. Jag kommer dessutom att ha min migränmedicin i väskan så att jag alltid har den med mig. Det är den absolut viktigaste funktionen för min väska.