MeLove skrev 2013-01-28 17:20:15 följande:
Mina tärnor vet vad det gäller, jag har sagt hur jag vill ha det och ALLA 4 är med på det, men det är endast 3 "hjälper" mig, "stöttar" mig osv. Medans den 4 bara hänger på. Och det känns lite som man bli dum förklarad.. Men skitsamma!! Jag vet att det blir kanon för det... Tack å hej!
Nej du blir inte dumförklarad.
Men du förklarar ju inte vad du menar med Hjälp och Stöttning. Så hur ska vi då kunna svara på din fråga ordentligt?
Vi svarar på det vi tror du menar - utifrån vad typ 99% av alla andra menar med "hjälp och stöttning av tärnorna".
Även fast jag bad dig förklara vad du menar med det så gör du det inte, utan du tycker bara att vi är dumma och elaka som försöker ge dig ett svar.
Du berättade inte från början att du har berättat vad du förväntade dig av dina tärnor. Ska vi vara tankeläsare?
Ta ett djupt andetag och berätta vad du egentligen menar och vad ni kommit överens om så kan vi ge dig råd utifrån det.
Du är inte dum, det är ingen som tycker det, det kan jag lova.
Men du är en blivande brud med all stress som det medför och då är man lite känslig med nerverna utanpå kroppen