• LinneaR

Favors, bubblor och konfetti

Jag håller med om att ebay.uk är ett väldigt bra alternativ. Pundet är ju så lågt nu! Har beställt mina inbjudningskort därifrån och planerar även att köpa mer saker.

Med etsy tycker jag nackdelen är portot i och med att många av säljarna befinner sig i USA, men hittar man det man vill ha så är det ju värt att betala lite mer i porto +  att allas porto variera ju så kanske kan man komma billigt undan hos någon säljare med.

• LinneaR
    Akjson skrev 2013-02-26 12:36:20 följande:
    Jag får lära mej ebay... har aldrig handlat därifrån.... Bara tradera... Är det krångligt?
    Smidigare tycker jag då man ofta använder sig av paypal...visst använder jag payson ibland när jag shoppar på tradera men oftast är det överföring till bankkonto och det känns som att det alltid tar sådan tid. Beställde lite varor på ebay i söndags, betalade med en gång och fick mejl från de olika köparna om att varorna hade postats på måndagen. Borde få sakerna nu i veckan.
  • LinneaR

Det är bara att sätta upp ett konto hos paypal dit man länkar sitt bankkort så dras pengar direkt från ditt bankkort när du betalar med paypal. Paypal är verkligen värt att ha! Även många andra internationella sidor/butiker använder sig av den betalmetoden och det är ju smidigt att kunna betala snabbt för då går ju hela köpet mycket snabbare!

Ja nu är det väldigt bra att shoppa från England med tanke på det superlåga pundet och den relativt billiga postgången!

Så fort du fixat ett paypal-konto och ett ebay-konto är det bara att shoppa...alltid lite krångligt innan man har fyllt i allt, men det är det ju värt!

• LinneaR
    Akjson skrev 2013-02-26 15:16:39 följande:
    Ska fixa ikväll...sen blir det storshopping både av bubblor och favorboxar ... Man kanske kan hitta strumpeband och andra grejer där med....
    Ja du kan nog hitta allt!

Lycka till med shoppingen:))
Svar på tråden Favors, bubblor och konfetti