Ts: jag förstår din tanke, men också alla andras här!
Jag tycker det är kul/minnesvärt att göra något udda så länge det är "ni". Är det inte det så blir det bara tokigt!
Jag har vänner som också gifter sig i sommar precis som jag själv, och de är typerna som hade kunnat ha svart brudklänning och gå barfota in och ändå vara "de". De planerar också att dansa tango som "vals", och antagligen ska även brudföljet (jag är tärna) joina dem på det en bit in i dansen.
Själva så är jag och sambon väldigt "svensson" tycker jag och har svårt att köra den typen av saker. Är dessutom rätt less på alla spex-danser, men smaken är ju som baken ;) Gillar dock iden med tangon! :)
Jag är engelsklärare, har tidigare bott ett år i New York, dit även bröllopsresan kommer att gå. De som gjort vår meny kör den lite amerikanskinspirerad till språket på ett fräckt sätt (bröllopet kommer i övrigt inte vara am-inspirerat). Men sätter de formulerat den på passar OSS.
Jag kommer sy om min klänning så att den blir kortare fram så skorna (orange) syns, även mannen sk ha orange skor och han och brudföljet orange detaljer (fluga/hängsel etc). Jag älskar orange, och vi har ett färgglatt hem (gult/rött i mycket), därför blir det OSS.
Jag är ett stooooort, fjantigt, töntigt Twilight fan... (jag veeeeet, men jag kan inte hjälpa det...haha...). Musik från twilight kommer att florera på olika vis, under vigsel/piano/"vals". Inte helt bestämt HUR än bara ;)