Vad köpte ni till toastmadame i present?
Hej!
Jag sitter och funderar på va vi ska ge till våran toastmadame i pesent. Vill ju så gärna ge ´henne något speciellt...Kan ni hjälpa mig med lite förslag så vore jag jätte glad:)
Mvh Pernilla
Hej!
Jag sitter och funderar på va vi ska ge till våran toastmadame i pesent. Vill ju så gärna ge ´henne något speciellt...Kan ni hjälpa mig med lite förslag så vore jag jätte glad:)
Mvh Pernilla
Men gud jag skriver ju fel, smahjartegryndesign.blogspot.se/
Jag fick ingen present när jag var toastmadame, men jag hade och andrasidan inte väntat mig det :-S
Ett fint silverhalsband.
Man varken ska eller bör ge present, men man kan om man vill.
Vi gav inget mer än ett stort ordenligt tack och skulle jag vara toastmadame eller liknande på någons bröllop, så är det vad jag skulle förvänta mig och bli gladast över :)
Ja precis, jag har aldrig hört nått annat..
vi ska ge en liten present på vår uppskattning... förmodligen kommer jag ge henne en spabehandling :)
Oj, det har jag inte tänkt på! Men vi har en toastmaster, inte toastmadame, förslag på present till honom?
Vi ska ge bort manschetknappar till vår toastmaster härifrån och ett stansat armband till vår toastmadame, (valde TACK och bara för att visa vår uppskattning.
(valde TACK och vårt bröllopsdatum) ;)
Vi kommer ge present både till värdpar, toastmastrar, tärnor och best man (jag vet, vi har involverat många men vi tänkte väl som så att om vi involverar många så behöver ingen jobba ihjäl sig :) Vi vill väldigt gärna ge dem något som bevis på vår uppskattning för allt de arbete de (redan) har lagt ner! De jobbar verkligen på och är grymt organiserade och effektiva :) Tärnorna får smycken i vintagestil som de kan ha under vigseln, då vi gärna vill ha en sån stil, de andra är inte helt klart ännu.
Vår toastmadame är även min bästa vän så hon får en kombinerad "bästa vän-toastmadame-födelsedagspresent". Vi åker till Amsterdam nästa vår, och hon ska bli bortskämd utan att betala ett jota själv
Vi gav vår toastmaster och toastmadame en varsin flaska Dom Perignon som ett stort tack.
Ett smycke från www.Lyckogram.se med en passande text kanske? Sånt har man ju kvar efteråt och ändå är det inte bara en skål som blir stående (har själv fått tandborstmuggar och tvålkopp, det kändes lite konstigt).
Vi ska ge vår toastmadame, min svärmor och svärfar, svägerska och mina föräldrar en liten present. Mina föräldrar ställer upp med pengar och min blivandes familj med matlagningen, serveringen i baren och toastningen. Jag har kollat runt på etsy och till tjejerna blir det ett armband från www.etsy.com. Det finns så himla mycket där. Kan verkligen rekommendera att kika in där!
Till männen vet vi dock inte ännu vad det blir, men kanske en klocka eller så.