Bröllop 2015
Hejsan! Jag hoppar in, inget bestämt men hinner ej få ihop ett drömbröllop till 2014, så det blir nog 2015!
Hejsan! Jag hoppar in, inget bestämt men hinner ej få ihop ett drömbröllop till 2014, så det blir nog 2015!
Kul, när har ni planerat att gifta er och var?
Jag har redan hittat min drömklänning, men vi ligger ungefär 3.400:- back för det
Jossen,
Hej! Ja du va verkligen ute i god tid! Va roligt att ni satt ett datum nu! Grattis!
Mariaa,
Hejsan! Låter som oss haha! Va roligt att ha några att snacka bröllop med!!
Hur mycket sparar ni i månaden?
Hur stora bröllop ska ni ha??
Halloj! Jobbat 13 timmar och nyss hemkommen. Ett glas vin och bröllopssurf får en på humör igen!
Vi funderar också på tält, visst det är dyrt men tänk vilken frihet både gällandes dekorationer och tid. I lokal får man oftast anpassa sig efter deras regler och tider. Ja det finns ju både för och nackdelar!
Oj det här med klänning...... hur tänker ni? Vart går er smärtgräns angående summan? Jag vill lägga krutet på ringar, mat och fotograf, men KLÄNNINGEN är ju också sjukt viktig. Jäklar va pengar det går åt till att ställa till med bröllop haha
Kul datum, ja jag såg också att någon här på BT hade det datumet. Perfekt att alltid vara ledig dagen efter ju!
Vi har inte bestämt nåt än, känns lite tidigt men jag har absolut (såklart!) kikat på några datum som skulle passa enligt mig hehe
Dom är mer stilrena eller hur man nu ska förklara. Mycket dropwaist och vacker spets nertill!
Problemet är att dom ligger runt 30.000:- och aldrig i livet att jag skulle lägga så mycket på en klänning. Den använder man några timmar (ska ha minst 2st). Så det blir nog en uppsydd egendesignad variant. Kanske. Eller så springer man på drömklänningen sen i butik, vem vet?
Vill också ha aaaaalllt *bridezillamonster*
Hej allihopa!
Mariaa, va roligt att ni satt ett datum! Tjohoo!
Jag har tittat lite i kalendern och lördagen den 8 augusti 2015 är intressant, även 15 augusti 2015. Inga speciella datum för oss så, men vi gillar augusti!
Hej carlsdotter! Vi skulle också, som både du och mariaa, gift oss tidigare om vi kunnat, men tänker ha ett stort bröllop och det kommer kosta en del så det är bättre att vänta (sjukt svårt ibland hahaha!) och kunna gå loss!!!
Jag menar, bara ringarna kommer gå på en förmögenhet hahaha!
Vet inte vart vi kommer gifta oss, är lite tidigt att säga. Time will tell!
Ja juste, Mariaa, va tråkigt att dom var sånna! Riktigt dåligt. vad tittar du på för ringar? *jag e också nyfiken av mig*
Exakt haha! Gubben är ju redan min men tänk att få kalla sig man och fru! -kärlek-
Hej Hanni!
Ja visst är det härligt att kunna säga *vi ska gifta oss!!!!*
Det är ju lite tidigt att planera nåt, men kul att hänga här på BT, man får mycket info och inspiration
Mariaa, va rolig du är, du verkar ha massa energi! Min "gubbe" är också yngre än mig. 5 år haha! Mitt hjärta Men åhnej!! Gult och blått på bröllopet, skräck haha! Karlar alltså På väg till landet nu, men datorn är med hihi! Trevlig helg på er!