Inte helt dumt, men jag skulle nog vilja modernisera lite och kanske designa en egen klocka med en fin bild på urtavlan i så fall.
Tack för att du länkade din pinterest!
ellie01 skrev 2013-07-03 08:11:18 följande:
En rolig blogg: avoidingatrophy.blogspot.se/2013/02/if-i-had-...
Vad skribenten hade gjort annorlunda om hon fick göra om sitt bröllop :) ett tips som jag definitivt ska ta med mig är babypuder! Att ta mellan låren innan man sätter på klänningen, så när man blir varm så slipper man gnugga låren mot varandra och få skavsår. Super smart!
Oh det var en fin blogg! Alltid bra att få tips från dem som redan gift sig. Just nu känner jag mig dock ganska dum över att jag aldrig tänkt på babypuder, använde det dessutom massor där jag jobbade förr! ;) Jag brukar ta typ avklippta leggings men pudret låter ju faktiskt mycket smidigare!
Okej, så jag hittade ingen lavendel försök#1 så jag testade att göra cake-pops istället. Vanlig sockerkaka, lime (skal och saft) och cream cheese - blev sjukt goda! Får kanske öva någon mer gång på att få till dem lite snyggare och tänker även ha vit choklad. Hittade inget grönt strössel men man kanske kan ta rivet limeskal där också? Måste också undersöka hur de klarar sig i frysen. Det blev 56st av en sockerkaka så om jag gör till bröllopet räcker det nog med 5-dubbel sats vilket känns väldigt överkomligt i arbete. Kan inte heller låta bli att nämna hur sjukt nöjd jag är med pastakastrullens breda användningsområde!