Bröllop 2015
Visst känns det härligt?!
Nu börjar jag fundera över vårt datum igen.. *Jag borde ha förbud mot att tänka!*
Det verkar som att vårt bröllopsdatum 6/6 inte fungerar så bra ihop med dom platser vi vill åka på bröllopsresa på så jag funderar om vi inte ska köra på ett av dom datum som vi strök (Fre 15/5)..
Tog upp det med min blivande nyss och han såg nästan lite belåten ut.. Hm.. Han föreslog det datumet redan från början bara för att det låter så roligt med 150515. Han har någon konstig platonisk fetish för det där med "roliga" datum.. :-P
Men hur skriver jag?! Jag skulle skriva:
Nåja, vi har ju ett favoritdatum och sen har vi 2 extra favoriter så vi FÅR väll SE hur många gånger till jag kommer att vela innan det blir spikat. (Fast vi redan egentligen har spikat ett datum)
I morgon får vi hem ringmåtten så vi kan beställa våra underbara förlovningsringar!!
Idag har jag sprungit 5 vänder till postlådan bara för att konstatera att brevbäraren inte har varit här ännu.. Det är otroligt jobbigt att vänta på våra ringmått som butiken skickade med post som ska komma fram idag!
Jag känner mig som en otålig 5 åring ska ni veta!!
Det här måste ju vara världens fiffigaste ringmått!
Wow, Jag är väldigt imponerad av att ni planerar så långt i förväg. Men bröllopsdagen kommer gå så snabbt, det gjorde det för mig så jag tyckte ett års planering var så länge... Nu känns det som om jag vill gifta mig flera gånger om.
Vill jätte gärna exempelvis ordna med en fest till när vi fyller 5 eller 10 år men min man tycker det är bara dyrt och vill helst resa för pengarna...