Bröllop 2015
Absolut! The more the merrier. Välkommen, Vestling!
Absolut! The more the merrier. Välkommen, Vestling!
Mnåååh, vilka söta cakepops de sista var, ellie01! Antar att det går att färga sockret med?
Artemiss - visa gärna bilder! :) Jag ska komma igång och pyssla så snart jag har en hållbar ekonomi igen, student utan sommarjobb är inte SÅ roligt.
Vi ska fotograferas till våren på stället där det är tänkt att vi ska vigas. Så.. kanske dags att ta tag i de där fyra kilorna som ligger på låren och allt wobblande på magen. Har absolut inget mot min kropp meeeen det har kanske satt sig lite för mycket av livets goda på ställen där de inte bör sitta.
Vad snygga kuverten blev! Gör du dem på frihand eller har du någon mall?
Ah, smart! Då behöver jag kanske inte spendera 150 spänn på en gummivikare då. :D
En sådan här: http://kristinasscrapbooking.se/visa_produkt.asp?t=Kuvertmall&id=186&lang=sv
En del av mig säger att det är för tidigt att börja pyssla nu, men den andra...
Jaa, vi räknar med 50 ungefär. :)
Haha, är du som mig så heter det alltid "ska bara göra prototyper..." sedan sitter man där med en färdig serie.. Men ja, du har absolut rätt att nu på sommaren har man mest tid så det kanske är "lika bra" att börja! Jag vill knappt tänka på hur hetsig min hösttermin kommer att bli.. Kanske får ta till pysslandet som terapiarbete. :D
Skönt att han är engagerad med. :) För min är det så långt borta så han funderar inte så mycket över det. Vet dock att han kommer att kicka igång när det är ett år kvar ungefär.. så är han alltid. ;)
85 pers är en hel del!
Har du hittat stämpel föresten? Eller tänkte du göra med eget monogram? Etsy och Ebay har massa sådant. :D Jag funderar på att köpa en stämpel med en svala för att binda ihop inbjudan med vår bröllopshemsida.
Ja, "vi" har gjort en bröllopshemsida.. ;) Det är riktigt smart. Tänker mig att det är snällt mot miljön att inte skicka ut hundra papper, utan bara en enkel inbjudan med hänvisning till hemsidan. :)
Det borde ju gå att karva i gummit. Eller om man kanske hettar upp gummit lite och liksom trycker till kanten?
Jag har kollat upp lite vad det kostar att få gjort en monogramstämpel.. vissa tar otroliga priser. 400 spänn t ex.. Vet inte om det är så värt att betala den summan för något man ska använda till ett par inbjudningar? Iofs så kan man ju spexa till det och embossa kuvert till typ elbolag, CSN och sådär, men... :D
Haha. Ja, är så himla glad att någon filmade det. :) Är ju så himla snygg med i kläderna jag ska uppträda i.. ;)