Artemiss skrev 2013-05-27 19:38:07 följande:
Åh! Jag känner att jag hamnat i rätt sällskap. ;) Jag har också eventuellt redan min klänning. En ljust äppelgrön balklänning som jag tänkte borde bli fint bröllopig om man matchar med vit slöja, skor och vita blommor i buketten. Så med det och våra ringar så känns det som att färgtemat borde bli vitt, grönt och guld. *drömmer* :)
Men om jag får syn på någon annan läcker klänning så vet man aldrig vad som händer. ;)
Hoppas du får framgång i ditt frieri. :)
det torde bli ganska snyggt faktiskt! :D jag köpte min på blocket. med skor och vinterjacka för 1350kr. men tro jag får fixa bättre skor. dom var LIIIIIIIIIIITE för trång.. har allmänt svårt för finskor.. är jämt så orolig att jag får ont.. och det får jag allt som oftast oxå.. =/
gällande blombuketten har jag en önskan om nejlikor med andra. älskar nejlikor. i alla dess färger. men nyligt frågade jag om min gubbe kan tänka sig en uråldrig (?) tradition - att HAN får fixa brudbuketten och ge till mig som gåva typ. och han var (jag blev förvånad) helt med på noterna! nästan så jag blir nervös och orolig att han inte ska ta saken seriöst.. :P men han har förvånat mig förut med att ha bra smak ibland.