Bröllop 27 juli 2013
Imorgon ska jag på provuppsättning och provsminkning, känns spännande Kan återkomma med bilder sen hur det blev
Senare i veckan ska vi till Suitopia och fixa en kostym till m2b.
Börjar närma sig nu
Imorgon ska jag på provuppsättning och provsminkning, känns spännande Kan återkomma med bilder sen hur det blev
Senare i veckan ska vi till Suitopia och fixa en kostym till m2b.
Börjar närma sig nu
Nu har vi bokat en manlig solist. Han verkar jätteduktig, av det lilla vi har hört. Och det känns ju lite mer ovanligt med en manlig solist, eller har jag fel?
Igår var vi på IKEA och småhandlade lite till bröllopet.
Bl.a tallrikar, bestick, olika glas, vaser och ljuslyktor Känns som det blir mer och mer på riktigt ju mer man handlar och fixar. Pirrigt
Kan bifoga bilder på några saker
Igår fick vi ett tråkigt besked. Sambons ena marsalks pappa har valt att ha sin 60-års fest på den dagen(han fyller inte ens på sommaren vad vi vet), så nu så kommer han antagligen inte kunna komma på vårat bröllop Min sambo är jätteledsen, och det förstår jag mycket väl.
Jaja, inte mycket att göra tyvärr
Idag var jag äntligen på konsultation för hår och smink (efter mkt sjukdom bland barnen)
Det är inte 100 att håret blir exakt såhär, eventuellt blir det uppsatt istället. I vilket fall blir det löshår också, plus en röd ros.
Men vad tycker ni?
Hoppas dagen var underbar för er alla, det var den för oss
Det var strålande sol hela dagen och allt gick som på räls Dock glömde vi lite småsaker som att ge vår kamera till någon som kunde ta kort på oss samt att ställa ut staflit med canvasduken som skulle bli vår gästboks-tavla, men det är sånt som händer när man är så lycklig och bara har ögon för sin bättre hälft
Bifogar några bilder, och hoppas ni andra också lägger ut bilder så man får se hur fina ni var